dinsdag 4 februari 2014

"huishoudelijke" mededeling :-)





Nog dagelijks krijg ik berichtjes van mensen die willen "aanhaken" met de Crochet Along.
Nou dat kan.....iedereen mag meedoen!!
Je hoeft je nergens "officieel" aanmelden hoor.
(die vraag krijg ik namelijk vaak)
Je kan mijn blog of die van Jolanda volgen.

Het originele patroon is te vinden op de blog van

Wij hebben toestemming gekregen om deze patroon in het Nederlands te vertalen en als Crochet Along neer te zetten.

Elke vrijdag wordt er een pdf-bestand geplaatst 
met de Nederlandse beschrijving van enkele toeren per keer. 
Momenteel zijn we bij week 5 dus het is nog makkelijk in te halen ;-)

Er is ook een facebookpagina
"Dutch Crochet a Granny a Day 2013"
waar je eventueel lid van kan worden.
Binnen deze groep worden ook de pdf-bestanden gepost, 
maar je kan ook gezellig mee kletsen over de deken, 
foto's posten van jou vorderingen.
 Advies vragen en/of advies geven.
Kortom virtuele gezelligheid rondom het haken en deze deken.
(via facebook-badge aan de rechter zijde kom je op de groep terecht)

En dan houdt ik voor mezelf nog een soort van "leeslijst" bij. Dit is meer voor als je zelf een blog hebt en je doet mee aan deze Crochet Along.
Voor mij is dit lijstje handig om een kijkje te nemen op je blog.
Met één muisklik kan ik jullie verhaaltjes lezen :)

Inmiddels is de lijst behoorlijk lang geworden.
Sta je er niet tussen en wil je ook toegevoegd worden
 stuur mij dan een email.
tertia"apestaartje"mulder-olst "punt"nl 

Geen 
reactie met je bloglink op deze blog want anders ben ik mijn overzicht kwijt ;-)
(wat nu eigenlijk al het geval is, bij voorbaat excuses mocht je mij eerder hebben bericht om op de lijst te mogen staan)

Mocht je de pdf-bestanden moeilijk kunnen vinden op mijn blog
 heb ik aan de rechterkant een overzicht gemaakt
met een directe link naar de blogpost van betreffende week.
Kwestie van blog lezen en bestand downloaden op je pc.

Tot zover mijn "huishoudelijke" mededeling :-)
Ik zeg:
Veel succes en ontzettend veel plezier
met deze Crochet Along :-)

Lieve Groetjes
Tertia





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!