woensdag 20 april 2016

Let's Dance.....


Vandaag is dé dag dat de Scheepjes Cal "Last dance at the beach" van start gaat!
Ik ben er klaar voor!

Proeflapje is gehaakt, haaknaald ligt startklaar en natuurlijk ook de prachtige Merino Soft bollen.
Ik ben heel benieuwd hoe het eerste patroon zal zijn.
Met welke kleur mag ik het eerste lapje haken.....??


Je kan de wekelijkste beschrijvingen via de "Facebookgroep van Scheepjes" downloaden.
Maar voor degene die niet op Facebook zitten....het patroon kan je ook op hun website vinden!

Sinds kort ben ik in bezit van een hele fijne tablet, 7"inch. Dat is een wat kleiner formaat, maar wel groter dan een gemiddelde smartphone. Ik download de wekelijkse beschrijvingen op mijn tablet en vanaf daar lees ik het patroon. Dit scheelt enorm veel met printen (aan inkt en papier) 
Mijn tablet gaat lekker mee naar de camping, zodat ik altijd mijn patronen bij me heb!
Superhandig, al zeg ik het zelf ;-) 

Zoals jullie weten haak ik deze deken "in opdracht" van Kreafabriek.
"In opdracht" vind ik overigens een beladen woord.
Het is een leuke  samenwerking met Kreafabriek.
Ik voel me er goed bij en heb er enorm veel zin in en ben ook dankbaar en blij dat ik dit kan/mag doen! En daar gaat het om.....doen wat je fijn vindt!

De eerste pakketten zijn inmiddels al uitverkocht.
Heb je nu  spontaan besloten dat je ook aan deze Cal mee wil gaan doen, check de webshop van Kreafabriek dan snel ;-) 

Oja....en wil je mijn vorderingen van deze deken volgen? 
Elke dinsdag laat ik het resultaat op mijn blog zien. 


Ik ga dansen in de regen! 
Tot dinsdag

Lieve Groetjes
Tertia



8 opmerkingen:

  1. Veel succes en vooral veel plezier! Het wordt vast prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel haakplezier. Je deken wordt vast heel mooi, en je blog zal ook vast weer veel leesplezier opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren!
    Heel veel haakplezier. Ik kijk uit naar je blogberichtje van dinsdag ... ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klaar voor de start?? AF... Ik heb al wat voorbij zien komen hier en daar maar volg jou ook gewoon hoor...
    Ben benieuwd..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier en geweldig dat je een tablet hebt heel veel gebruikers gemak. Ik kijk uit naar de dinsdag
    Haak ze Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees altijd met veel plezier je blogs je schrijft zo levendig. Ik doe ook mee met de scheepjescal en toen ik gister het patroon zag moest ik meteen aan jou denken. De irissteek (in dit patroon de star stich) nu las ik net in je blog over de lossen en vasten cal dat je na deze cal de iris steek leuk bent gaan vinden dus dat scheelt. Ik ben ook bezig met de lossen en vasten cal maar ben een beginnend haker en ben nog maar bij week 2. Ik haak nog niet zolang maar ben al helemaal verslaafd. Lig veel op bed en haken is een super leuke afleiding. Ben ook bezig met de retro ornament throw door jou oogjesdeken genoemd. Kwam hem tegen op jou blog en werd meteen verliefd. Ik zou hem ook nog graag met het garen wat jij gebruikt willen maken. Want wat een geweldig garen is dat. Ik ga je blog zeker blijven volgen. En veel plezier met week 2 van de scheepjes cal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!