woensdag 16 maart 2016

Hartjes zijn altijd leuk om te maken ;-)

Afgelopen weekend heb ik heerlijk zitten freubelen.
Weten jullie nog dat ene leuke krukhoesje dat ik haakte van Redheart Super Saver?
Kijk dit is hem.....ik ben er nog steeds heel erg blij mee.


Maar ik had een klein restje garen over.....dus haakte ik een hartje. Ik ben dol op hartjes, hartjes zijn altijd leuk om te maken ;-) 


Het patroon vind je op de blog van "Craftkitchen"
maar i.p.v. een woonkussen haakte ik mijn hartje met enkele draad op haaknaald 5.
Ik had nog houten kraaltjes en lieve hartenknoopjes liggen waarmee ik het hart helemaal af maakte.
Super leuk als kasthanger!


Het is best heerlijk om af en toe een project te maken dat niet zo lang duurt.
Met een kleine 2 uur was mijn hartje gehaakt!

En kijk.....wat een perfecte mix met mijn granny stripe plaid!
Van dit plaatje kan ik enorm genieten :-)


En nog steeds heb ik een restje garen over :-) 
Wat zal ik daar eens van gaan maken? 

Lieve Groetjes
Tertia







10 opmerkingen:

  1. Hartjes blijven leuk om te haken, om op te hangen en om weg te geven. Ik zou van het restjes gewoon nog zo'n prachtig hart haken, mooi inpakken en cadeau doen aan iemand uit jouw omgeving die speciaal voor jou is.

    Al dat haakwerk zo bij elkaar is prachtig.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit Tertia, en ja, als je steeds met grote projecten bezig bent heb je af en toe nood aan een tussendoortje dat snel klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Tertia,
    Wat een ontzettend leuk hartje. Hartjes zijn inderdaad leuk om te maken :-). Een mooi plaatje zo samen. Heel mooi. Fijne woensdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een lief setje zo.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk. Ik vind je deken ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, zo'n hartje aan de kast. Past zeker goed bij je plaid en krukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Past hartstikke mooi bij elkaar zo! Super leuk gedaan!

    Liefs,
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk, hartjes haken! Leuk gedaan ook, in combinatie met die kraaltjes. Een perfecte match met je leuke krukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi krukje en ook het hartje vind ik erg leuk. Heb ook al een aardige verzameling gehaakt en inmiddels ook al drie krukjes gepimpt.

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!