zondag 1 november 2015

Oktober


Oktober begon met een fantastisch leuke haak-high-tea en eindigde met een fantastisch leuk uitje op de KreaDoe,
 Mijn 9 mooiste instafoto's van de maand oktober.


Die "insta-haak-high-tea" alsof het gisteren was, staat nog steeds gegriefd in mijn geheugen. 
Een dag met een gouden randje. Mijn blogverhaaltje gemist?  HIER kan je alles nog eens nalezen en meegenieten. 


Campinglife: Wanneer we dit pad oplopen glijd alle stress en spanning van mij af. Serene rust overspoeld mij en dan weet ik dat we een heel fijn relaxed weekend gaan hebben.
We hadden gehoopt in de herfstvakantie nog een paar daagjes in de caravan te kunnen slapen, maar helaas was het te nat en te koud. De caravan is "winterklaar", maar ik kijk nu alweer uit naar het moment dat het campingseizoen weer begint! 


Ahhhh kijk onze lieve Russel nou eens :-) Wat een perfecte match met mijn XXL-sjaal. De ware reden.....Russel van 11,5 jaar heeft het een beetje koud ;-) 


Ons gewonnen bakboek.....
klein geluksmomentje in oktober :-)


Het "wanddecortiedingetje"......in DIT blogverhaaltje lees je er meer over.


Wie jarig is trakteert...en dat deed ik met deze geweldige give away. Wat een lieve reacties en felicitaties kreeg ik daarop. En van geven werd ik zo blij.......het kan maar zo zijn dat er binnenkort weer iets weg te geven valt ;-)


Ach en die TeJo....zie hem eens zitten vanaf zijn nieuwe plek op het wandbord. 
Hij blijft toch het allerleukste amigurumi aapje dat er bestaat!
 Wil je meer over hem weten? Check DEZE blogverhaaltjes maar eens.



En toen lag er een pakketje van Bol.com op de deurmat. Huhhhh ik had toch niks besteld???
Even de geadresseerde checken.....Ja Mevr. Tertia M. ben ik toch echt.
Wauwwww "Haak je eigen kerststal" Dit boek staat hoog op mijn verlanglijstje. Maar wie is deze anonieme gulle geefster/gever dan. Ik was er helemaal beduusd van!
Inmiddels weet ik van wie ik dit lieve verlate verjaardagscadeautje heb gekregen.Dankjewel lieve Tante uit Ierland, ik ben waanzinnig blij met dit leuke haakboek!



En dan......op de allerlaatste dag van oktober ging ik met lieve Claudia (van Kek&Hip) naar de KreaDoe. 
Ruim 30 jaar geleden samen in de klas, nu samen in de trein op weg naar de allerleukste creatieve beurs van Nederland. 
Wat is het toch bijzonder dat door het haken notabene,  oude vriendschappen nieuwe vriendschappen zijn geworden (dankbaar&blij) 
Phoe wat was het druk, kan ook niet anders met zo'n leuke beurs......maar we hebben genoten.
Van de wolletjes, lapjes, kraaltjes, het lekkere broodje en mekaars gezelschap, de leuke ontmoetingen, de fijne gesprekjes. 
En zie je "ze" op de achtergrond......???
"Meneer en Mevrouw Cactus!" 
Ze staan zelfs op het foldertje van Craftkitchen, daar mag ik toch wel een beetje trots op zijn??

Mijn buit...niet op de foto want zoveel is het niet.
De ontbrekende bolletjes garen om het kerststalletje te maken. 
Ik ben nu compleet en kan ermee aan de slag.
 Oké, een doosje TIJD....die had ik niet gevonden op de KreaDoe.
Maar gelukkig, een hele nieuwe maand is vandaag weer vers begonnen ;-)

Lieve Groetjes
Tertia





4 opmerkingen:

  1. Leuk, zo'n terugblik op de afgelopen maand.
    Ik volg je al een behoorlijke tijd. En wat ik dan ook zo leuk vind? We begonnen alle twee met quilten, en zijn nu alle twee druk met haken. Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een doosje tijd: dat is echt een gat in de markt. Zeker weten dat dat doosje goed zou verkopen op de KreaDoe.
    Jouw oktober was zo te zien geslaagd. Op naar weer een fijne maand.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke maand. Fijn dat het, via je blog, bewaard blijft. Kun je er altijd weer even van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!