maandag 5 oktober 2015

Een bijzondere "Instagram-Haak-High-Tea"

Afgelopen zaterdag "reisde" ik af naar het Overijsselse Dalfsen, met als eind bestemming 

Sinds ruim een jaar ben ik aardig actief op instagram en inmiddels is er een grote online vriendinnenclub ontstaan. Er worden heel wat foto's gepost over haken, DIY, kaartjes/snailmail, interieurfoto's en nog meer inspirerende ideetjes.
Het is sfeertje is ongedwongen, leuk en iedereen is lief en aardig tegen elkaar.
(dat wil in grote Facebookgroepen nog wel eens anders gaan, helaas) 

Affin, afgelopen zaterdag organiseerde mijn campingbuurvrouw Dorien met Mabel van de blog Crochet Addict een "Insta-haak-high-tea"
Zo'n 28 lieve, vrolijke en gezellige dames kwamen naar deze middag.



En wat voor een middag!

Thee met veel lekkers natuurlijk :-) 

Met dank aan Dorien voor deze gemaakte foto

Claire van ByClaire ontwierp speciaal voor deze haak-high-tea een doily! 
Kletsen, haken, slokje thee, haken, lachen, kletsen, hapje taart, stukje uithalen omdat er niet goed geteld was, opnieuw haken, slokje thee.....
Nouja zo ging het deze middag er ongeveer aan toe ;-) 



Na de eerste kletspraatjes en hapjes kwamen allemaal onze meegebrachte haakprojecten uit de tassen.
Omslagdoeken, dekens
 (ik heb heeeeeel veeeel cal-dekens weer gezien, zo leuk!), 
gehaakte knuffels, kussens, rustic lace squares 
(staat overigens ook hoog op mijn-wil-ik-ook-haken-lijstje), het gehaakte krukje van JipbyJan zag ik :-) 
De hele tuin was één grote bron van moois en inspiratie!





Natuurlijk moest er een groepsfoto genomen worden!
Wederom bedankt Dorien voor deze foto
Alle 28 dames van de "Insta-haak-high-tea"
Op hashtag #neemjehaaknaaldmeenaarmabelendorienopdethee
vind je op Instagram nog meer foto's 
En toen kwamen Dorien en Mabel met een enorme goed gevulde goodiebag.
Echt niet normaal wat die twee dames aan sponsoring voor mekaar hebben gekregen!!
Het leek de "Oprah Winfrey show" wel!!


Eenmaal thuis heb ik nog uren zitten nagenieten, alle gekregen "schatten" uitgepakt en bewonderd.


Een groot dankjewel voor alle sponsoren is wel op zijn plaats!

Bakkerij van der Most uit Dalfsen, Brouwer en Zn, ByClaire, Creamijn, Freubelweb, Hight tea theetuin, de Stokte, Hooked Zpaghetti, Huis en Haak, Kimya verpakkingen, Leuke Labels, RitsIn, Scheepjes. Schouten Handwerken, Second Events, Wijzijndonderdag, Wolplein, Yla Lifestyle.

Nog meer foto's en verslag van deze middag kan je ook lezen op de blog van Mabel,

En dan kregen we ook nog eens een prachtig zelfgemaakt cadeautje van Dorien en Mabel zelf!


Voor mij een paars gestipte thee-tipje door Dorien en een bijpassende gehaakte waxinelichtje door Mabel. 
Voor elke deelneemster was er met zorg een persoonlijk tipje en waxinelichtje gemaakt.
Wat een kanjers deze dames! 

Ik vond het heel bijzonder om deze middag mee te mogen maken, ik ben nu nog steeds onder de indruk hoe lief mensen voor elkaar zijn, zonder ze ooit een keer te hebben gezien.
 Lang levende Instagram!

Dank je wel lieve mensen, voor deze geweldige middag! 

Lieve Groetjes
Tertia

8 opmerkingen:

  1. Leuk verslag en mooie foto's Tertia. Ik heb meegenoten van alle verslagen en foto's de afgelopen dagen.nWat een fijne community hebben we op Instagram hè?! En een topprestatie van Dorien en Mabel.XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verslag en mooie beelden van een kleurrijke middag bij ons in de Theetuin. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful photos! And I love Oprah Winfrey. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW dat ziet er super mooi en gezellig uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeemig wat een geweldig leuk initiatief van de dames. Heerlijke dag Tertia, met veel gezellige haaksters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat ziet het er supergaaf en gezellig uit Tertia! En wat had ik dat graag mee willen maken ;) Jullie boften ook nog eens super met het weer, echt alles zat dus mee, wat genieten zeg! Leuk hoor. Inderdaad de facebookgroepen zijn vaak niet erg gezellig en vooral veel gedoe. Maar blijkbaar ken ik op IG nog niet de juiste mensen want dit soort gave evenementen zie ik altijd als het al voorbij is haha
    Fijne dag vandaag en geniet nog lekker na van zoveel leuks en moois ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je ons, niet aanwezigen, even mee laat genieten. Het is geweldig om met allemaal haakliefhebbers bij elkaar te zijn. wat heeft iedereen mooie WIP's meegenomen. En wat hebben jullie een super verwenpakket gekregen.

    Geniet lekker na, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!