maandag 29 juni 2015

Aanstaande zaterdag in Arnemuiden, "haakfeest" bij Blij-dat-ik-Brei!




Aanstaande zaterdag 4 juli 2015 is het zover, dan zijn Jolanda en ik tussen 13.00-16.00 uur bij "Blij-dat-ik-Brei" in Arnemuiden voor een Meet&Greet.

Gezellig haken en kletsen met elkaar over de Crochet Along 2015-deken, elkaars werk bewonderen, nieuwe ideetjes opdoen, tips en vaardigheden uitwisselen......
Allemaal ingrediënten om er een gezellige middag van te maken.
Koffie/thee met iets lekkers staat klaar en tal van leuke aanbiedingen.

Maar dat is nog niet alles.....
Jeanet maakt er een écht haakfeest van!
Deze dag zullen ook Annelies Baes, van het blog "Vicarno's mamaontwerpster van de Scheepjes-cal sjaal 
en Sascha, van het blog "A la Sascha" en schrijfster van het nieuwe boek "Kant haken !" aanwezig zijn!

Er hebben zich al veel haaksters aangemeld.
Wil je ook komen?, mail dan even via jaffari@zeelandnet.nl 
want het aantal plaatsen is bijna bereikt.

En wil je op de hoogte gehouden van deze middag?
Houdt dan  de Facebookpagina van "Blij dat ik Brei" in de gaten!
of de speciale Facebookpagina van dit Haakfeest



Tot Zaterdag? Het lijkt me erg leuk je te ontmoeten!

Lieve Groetjes
Tertia

1 opmerking:

  1. Heel veel plezier zaterdag! Wordt vast een hele gezellige dag.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!