maandag 16 februari 2015

Een soort van Haak-feest-weekend

Hebben jullie ook een heerlijk weekend gehad?
Die van mij was een soort van haak-feest-weekend :-)



Na een weekje dubben en denken ben ik toch nog naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest.
Niet omdat ik garen nodig had ofzo....
maar gewoon voor de leukigheid en gezelligheid.

Ik heb veel gezien en inspiratie opgedaan. 
Claire Boeter gezien en gesproken, want natuurlijk moest ik  haar nieuwste boek "Haakgeluk" scoren. En tja.....als ze er dan toch is, gelijk maar laten signeren ;-)
Tessa van Riet was ook aanwezig en ik werd gelijk verliefd op haar boek "Amigurumi's in love" 


Naast deze twee boekjes heb ik me aardig kunnen beheersen. 
De rest van de buit waren "slechts" 6 bolletjes wol
 en oogjes voor de lalylala's
 (die ik nog ooit eens wil gaan haken)

Het was heerlijk om in mijn uppie op de beurs te kunnen slenteren, kijken waar ik wilde en alle tijd uit trekken voor de leuke, lieve creatieve mensen/bekenden/vriendinnen die ik tegen kwam.

En gisteren had ik nog een klein, gezellig haakfeestje van 
"Haakloungen in Salland"

Deze keer hadden we een Turkse High Tea  bij Geb&Gaia


Heerlijke (onbekende) Turkse hapjes en lekkernijen werden geserveerd.
Ondertussen werd er thee gedronken, gegeten, gehaakt, veel gekletst en gelachen.



Een super TOP-weekend dus :-)

Lieve Groetjes
Tertia

2 opmerkingen:

  1. Zo te lezen en te zien had jij een top-haakweekend. Helaas viel de handbeurs gelijk met het WK-weekend in het Thialf. Ook daar was het geweldig, maar er kwam geen haaknaald, bolletje of haakfanaat langs.

    Veel plezier met de nieuwe aankopen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om te lezen dat je zo geniet. Heerlijk! En geniet nu van je nieuwe bolletjes en boekjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!