zaterdag 4 oktober 2014

Het was weer gezellig!

Wat een heerlijke zonnige dag was het vandaag.
Mooi weertje voor het strand
En dan kwam goed uit,
 want vandaag ging ik voor een meet&greet naar Katwijk aan zee :-)

Op de vroege zaterdagochtend stond mijn tas met inhoud al klaar


Met natuurlijk DE deken!
(en een watertje en appeltje voor onderweg)

Jolanda kwam tegelijkertijd met mij aan.
We waren ruim op tijd aanwezig, zodat we nog heel vluchtig eventjes naar het strand konden.



Wat hebben we zitten lachen om onze pogingen om een leuke "Katwijk aan zee-selfie" te maken.
Nou..... ik zal jullie die vreselijke foto's besparen.
Gelukkig kwam er een aardige meneer voorbij die van ons wel een fotootje wilde maken.


En het begint haast een traditie te worden.
Samen even bijkletsen tijdens een heerlijke lunch.


Terug naar de Winkel van Jeannette......
De eerste "Crochet Along-ers" druppelden al snel de winkel binnen.
En daar kwamen de dekens op tafel en werd er trots geshowd......



Maar natuurlijk werd er ook gehaakt!



En heeeeeeel veeeeel gekletst :-)



Wat blijft het toch leuk om al die verschillende, maar toch ongeveer dezelfde dekens te zien!
En dat de mensen nog steeds enthousiast zijn over de Crochet Along!
 ook al zijn we bijna bij het eindpunt aan gekomen.
Ik wordt heel erg blij van al deze enthousiaste mensen, jullie dus!

Tot slot werd er nog een groepsfoto gemaakt
(met dank aan Jeannette van wie ik de foto's even van haar facebookpagina "gepikt" hebt)



En alle gemaakte dekens


BEDANKT; Jeannette voor je gastvrijheid
BEDANKT; alle dames die aanwezig waren met hun gemaakte dekens en enthousiasme.
Voor mij (en Jolanda) zeker een stimulans om in 2015
 een nieuw Crochet Along project neer te gaan zetten.
(En ik kan je alvast verklappen......hij wordt leuk/mooi)

;-)

Lieve Groetjes
Tertia

3 opmerkingen:

  1. Wow wat handwerken toch in beweging zetten kan. Ongelooflijk leuk jaar hebben jullie zo! Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, wat een prachtige resultaten, ik vind die zwart/witte deken echt super mooi, weet jij misschien van welk materiaal deze is gemaakt???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie gingen naar Katwijk, is daar dan een handwerkwinkel? Ik ben nu in de buurt op vakantie in de buurt van Katwijk. Prachtig zijn de dekens! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!