zondag 22 juni 2014

Gezellige mee-haakmiddag

Hoewel de opkomst voor de 
2e  mee-haakmiddag, landelijk gezien, minder was dan de vorige keer
Was de gezelligheid er absoluut niet minder om.

Mijn middag begon eerst bij Mikilon's workshop in mijn eigen dorp.
Mijn haakvriendinnetjes waren er ook en dat was erg gezellig.


En zo zie je maar.....
voor handige tools hoef je helemaal niet internet afspeuren.....
Dineke liet mij de wolwinder zien 
die ze gewoon dus hier bij mij in het dorp verkoopt. 
En ook nog eens tegen een schappelijke prijs.
Ik was er gewoon verbaasd van hahaha.....


Na een uurtje was het alweer tijd om verder te gaan.
Want in Raalte bij Creashop Duymelot deden ze ook mee met de landelijke mee-haakmiddag.
Al van verre kon je de gezelligheid zien en horen :-)


Erg leuk om nieuwe mensen die meedoen met de Cal-deken te ontmoeten en spreken.
En ik heb weer hele mooie dekens in wording gezien!

Marrôt-Design was er ook was!!
Ze had natuurlijk de leuke voetbalsupporter Neddy meegenomen, die ik niet kon weerstaan. 
Het patroon is mee naar huis gegaan.
(nu nog een doosje tijd zien te vinden om hem te haken, alvast voor over 2 jaar)

De thee werd geserveerd door "Teamarket"  die ook aanwezig was.
Al bij al een gezellige middag dus!

Eenmaal thuis gekomen was het nog nagenieten met een pizzaatje en een glas rosé


Lieve Groetjes
Tertia







4 opmerkingen:

  1. Grote opkomst, kleine opkomst, ze zijn er! En wat een succes deze deken toch geworden is. Het moet gewoon nog steeds een groot feest voor jullie zijn. Fijne zondag, even lekker met de beentjes om hoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een erg leuke middag! Bij mij in de groep (Epe) was iemand die de vorige keer foto's had gemaakt van alle dekens en die deelde ze nu uit. Maar eerst mocht ik dáár nog weer een foto van maken en die heb ik net op www.tweedehandswerk.nl gezet. Bedankt voor het organiseren van deze middag: ik heb er van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien een hele plezierige dag voor jou en de andere meehaaksters.
    Geniet nu lekker van je welverdiende rust op zondag.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er allemaal gezellig uit. En nu lekker genieten van een dagje welverdiende rust.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!