maandag 16 juni 2014

Aan het aftellen naar......


Ik ben al aan het aftellen.....
nog 5 nachtjes slapen en dan is a.s. zaterdag alweer de 2e landelijke meehaak-middag!

Gezellig samen haken en kletsen over DE deken, eventueel hulp bieden aan elkaar en natuurlijk elkaars werk en kleurencombinaties bewonderen.

Dit alles onder het genot van een kopje koffie of thee.
Meer dan 40 winkels op verschillende locaties door Nederland en België hebben hun workshopruimte hiervoor ter beschikking gesteld

Bij sommige winkels is het kosteloos en sommige winkels vragen een kleine bijdrage.

Via deze KLIK 
kan je de lijst van de deelnemende winkels downloaden.

Helaas, door weinig aanmeldingen bij Atelier Het fluwelen Konijn en Atelier Jaffari gaat de mee-haakmiddag DAAR niet door. 
Maar bij sommige winkels zijn er nog enkele plekken beschikbaar, dus check even goed of er nog plek is mocht je willen "aanhaken" op deze middag.

De vorige mee-haakmiddag was voor Jolanda en mij best spannend. De dag dat we mekaar voor het eerst in "reallife" zagen en spraken. 


Deze mee-haakmiddag zoek ik het ietsjes dichter bij huis.
Ik doe een rondje in Salland aan.....
eerst naar Mikilon's workshop in Olst 
en daarna door naar Creashop Duymelot in Raalte. 
Wie weet treffen we enkele van jullie daar? 
Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in. 
Jullie ook?

Lieve Groetjes
Tertia

4 opmerkingen:

  1. Hi Tertia,

    Leuk die meehaakmiddag maar ik vind het heel lastig om te zoeken op de lijst. Ik geloof niet dat er iets in de omgeving van Rotterdam is of kijk ik verkeerd.

    Veel plezier gewenst op je rondje.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hellevoetsluis ligt vlak bij Rotterdam , mooi weer dus gelijk leuke dag uit >)
      verder iedereen een leuke dag alvast
      Groetjes marja

      Verwijderen
  2. Ik wens je een hele gezellige dag toe en ook voor alle deelnemers aan de meehaakzaterdag.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!