woensdag 15 januari 2014

Uitslag verloting / give away....


Het gratis patroon "Lots of Dots" van Wieke van Keulen
 is op mijn blog gewonnen door:

Akke ter Schuur

Akke schreef:
"Ik doe heel graag mee, met deze actie. Lijkt me heel leuk om dit patroon te winnen. Ik ben 16 januari jarig en dit zou een heel mooi cadeautje zijn"

Ik gun haar dit patroon wegens het feit dat Akke morgen jarig is en wanneer je jarig bent hoort een cadeautje erbij ;-)
Ik wens Akke veel haakplezier met het patroon.
Zou je nog even je email adres willen doorgeven?




De andere 3 winnaars worden bekent gemaakt op:

De blog van Jolanda
en natuurlijk op de blog van Wieke zelf

Van harte gefeliciteerd winnaars!!

Lieve Groetjes
Tertia



4 opmerkingen:

  1. Jippie, ik was helemaal verbaasd toen ik las dat ik had gewonnen. Ik stuiter helemaal door de kamer hahaha. Wat ontzettend leuk om dit patroon te winnen. Heel erg bedankt voor dit geweldige cadeau. Ik ga binnenkort garen uitzoeken en dan snel beginnen. Heel, heel erg bedankt!!.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Akke met het winnen van dit patroon en ook alvast met je verjaardag.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Anke, zowel met het patroon als alvast met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!