woensdag 6 november 2013

De Stoere/Lieve Meidenquilt

Ik heb hier een heel blij meisje rondlopen.
Dat komt omdat de stoere/lieve meidenquilt af is!!

Gisteravond, in de late uurtjes zat de bies er helemaal aan.
Ik ben tevreden, dik tevreden
En mijn meisje is zo dankbaar en blij.


In volle glorie ligt de quilt nu over haar bed. 
Pas perfect in haar kamer die ze vorige jaar kreeg. 
Toen borrelde het idee al om deze quilt te gaan maken.

Natuurlijk werd er een uitgebreide fotoshoot van de quilt gemaakt.
Kijk mee naar deze prachtige quilt....















Is ze niet prachtig geworden!!
En natuurlijk voorzien van een persoonlijk labeltje.
"Made with Love"


Lieve Groetjes
Tertia

23 opmerkingen:

  1. Ik kan me helemaal voorstellen, hoor, dat jouw meisje hier zo blij mee is, want hij is geweldig leuk en mooi geworden!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tertia, wat is die mooi geworden. Ik kan begrijpen dat dochterlief daar heeeeel erg blij mee is. Ik ben voor Anja een sprei aan het haken maar volgens mij wordt dat een 10 jaren project.
    groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze geweldig leuk geworden, je dochter zal er wel trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het een leuke quilt geworden, doet het ook uitstekend als fotomodel!! Fijn dat je dochter er zo blij mee is (en terecht)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige quilt, dat je dochter daar heel blij mee is kan ik me helemaal voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een mooie stoerelieve meidenquilt geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaaa ook bij jou een heuse AFFO! en wat voor een! Daar zal ze nog heel lang blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Hij is echt superstoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker een stoere meiden quilt.
    Leuk dat je hem in het zwart hebt doorgestikt.
    Heel mooi gemaakt.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie quilt. Kan me voorstellen dat Kimberley daar erg blij mee is. Het staat erg mooi op haar bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat mag je met recht een stoere lieve meisjesquilt noemen Tertia. Ik vind 'm ook prachtig. Hele mooie kleurtjes. Staat perfect in haar gezellige kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf exemplaar! Ik maakte er een in roze met bruine blokken en heb er helaas geen foto van, maar beide zijn echte meidenquilts! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een prachtige quilt geworden.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super, wat een pracht van een stoere lieve quilt! Fijn dat je je dochter zo gelukkig hebt kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een schitterende quilt voor een schitterende meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie quilt! daar zal ze vast van gaan genieten!\
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zal ze daar veel plezier van hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is prachtig geworden. Wat zal ze er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig! leuke fotosessie :0) kan me goed voorstellen dat je daar een hele blije meid door hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig! Ik ben dol op roze, maar de combinatie met zwart is echt GAAF!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!