zondag 5 mei 2013

Een middagje BEP(pen)

Afgelopen vrijdag las ik bij Bep op de blog dat vandaag de "singermeisjes" gezellig bij elkaar zouden komen én de winkel was geopend....
Helaas bezit ik niet zo'n nostalgisch machientje, maar omdat Hall dichtbij onze camping ligt (40 minuutjes rijden) besloot ik spontaan om eens even op visite te gaan bij Atelier Bep. Ik was er nog nooit geweest.

Het is maar goed dat de navigatie wél de weg wist, anders was ik geheid verdwaald op die landweggetjes ;-)
En toen zag ik een groot bord:
P-parkeren voor Bep
Hier moest ik zijn :-)

Ik werd hartelijk door Bep ontvangen, die druk bezig was de singermeisjes van soep te voorzien.
Al snel raakte ik in gesprek met één van de singermeisjes. Ik had nog een aantal vragen over zo'n machientje.
En toen liep ik Ageeth tegen het lijf!

Ik wist dat ze er ook zou zijn, wat enorm leuk om een medeblogster in reallife te zien!!
Maar ook ontmoette ik Ineke Hulzebos, notabene een volle nicht van mijn man en ik kwam Wietske nog tegen en nog een aantal andere medeblogsters en facebookers.
Wat is het wereldje van internet en de quiltsters toch leuk en bijzonder!!!

Ik heb vandaag genoten van deze contacten, het zonnetje, de tuin van Bep met haar pipowagen, haar schattige teckeltjes, de machientjes en het snuffelen in Bep's winkeltje. 
Natuurlijk moesten er lapjes gekocht worden.
Hieronder een aantal foto's van mijn BEPmiddag

De getoonde quilts van hieronder zijn allemaal van Bep




Op deze quilt ben ik een beetje verliefd geworden :-)

De FW van Ageeth met haar gemaakte tasje


En Ageeth die iets moois aan het uitzoeken is in Bep haar winkeltje.

De mooie tuin van Bep


Ineke in de pipowagen.


Wat een lieve teckeltjes!

En ik spotte een heuse Dear Jane tas, trotse eigenarese  Debby Verschoor. Ik ben "jaloers", die tas wil ik ook wel!!!

En mijn gescoorde stofjes......mmmm dezelfde sfeertje als die leuke sterrenquilt....OJEE....

Bep hartelijk bedankt voor je gastvrijheid, ik vond het leuk om eindelijk eens bij je huis/tuin en winkeltje te kunnen snuffelen.
En voor de mensen die ik vandaag heb mogen ontmoeten, ik vond het leuk om jullie in het echt te hebben gezien en te gesproken!

Lieve Groetjes
Tertia




11 opmerkingen:

  1. Hallo Tertia,

    Wat klinkt dat gezellig seg en oh je keuze van stofjes is tof !!

    Groetjes, Jaimie
    http://handmadebyjaimie.blogspot.com (handwerkblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig blogje heb je er weer van gemaakt. Vond het super leuk om je te ontmoeten nu kennen wij elkaar tenminste ook in het eggie. Groetjes en tot (hopelijk)gauw weer eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een super gezellige dag! Heerlijk! En wat een mooie stofjes, yummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel erg jaloers.... ;-)
    Geniet lekker verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ik heb er van genoten met mijn singertje bij Bep en leuk je ontmoet te hebben, gezellig daar he...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk verslagje heb je geschreven en de foto's ook helemaal top zeg, het was leuk je ontmoet te hebben, ik
    had je niet direct herkent, het was gezellig, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is altijd genieten bij Bep. Gastvrij, een heerlijke tuin en een winkeltje om van te smullen.
    Fijne dag,

    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk uitje had je zo en wat een mooie lapjes, smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk om jullie ontmoet te hebben, gisteren! Je bent in
    real-life net zo gezellig als je blog, maar dat kan ook niet anders, quiltster en Cavalier-eigenaar, die zijn altijd leuk! Ik kan terugkijken op een heerlijk dagje-uit,
    en je hebt er een mooie fotoreportage van gemaakt. En je
    lapjes zijn prachtig!!!
    Groetjes en misschien een keer tot ziens, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat leest als een heerlijke en zeer gezellige dag bij Bep. Je aankopen zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te lezen heb je een super dag gehad :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!