dinsdag 1 januari 2013

WELKOM 2013!

Ipv vuurwerk hebben wij een wensballon opgelaten. Helaas was gisteren de wind te sterk, maar zojuist was 't geschikte moment ervoor.....zo mooi, in stilte hebben we alle drie een wens gedaan. Welkom 2013!





Voor al mijn bloglezers:

Ik wens je een jaar vol bloemen, een jaar vol licht...
Ik wens je van alles het beste, een glimlach op je gezicht...
Ik wens je een jaar vol liefde, geen tranen, geen zorgen, geen pijn...
En dat iedere dag in 2013 een prachtig cadeau mag zijn...


Lieve Groetjes
Tertia

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedichtje Tertia, en wat een prachtig gebaar zo met die wensballon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi gedichtje. Ik kan alleen maar zeggen, Ik wens voor jou en je familie hetzelfde.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig gedichtje, het zelfde wens ik voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De allerbeste wensen voor 2013 toegewenst en dat alles mag uitkomen wat je ook wenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Voor jullie wens ik hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi gedicht. Beter kan ik het niet zeggen, dus wens ik je hetzelfde voor 2013 en al de jaren erna.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooie wens. Dank je wel.
    Natuurlijk komt deze wens ook linea recta terug naar jou, je man en je dochtertje.
    Lieve groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!