vrijdag 25 januari 2013

En de teller staat op..........

Bedankt voor alle lieve beterschapwensen. Dat komt binnen als een warme quiltdeken.
Goed slapen, zorgen voor extra vitaminnes en ik voel me al ietsjes opgeknapt.

Toch heb ik nog even de veilige virus opgezocht. Nu ik het er toch over had, moest ik eventjes mijn blauwe rakkertjes bezoeken ;-)

Kijk dit zijn de laatste exemplaren die gemaakt zijn, jaja ze moeten nog wel even gestreken worden hoor!



Gauw maar eventjes gedaan.

Het is al een hele stapeltje zo, al die blauwe rakkertjes bij elkaar.
De koude knakkertjes vinden ze geloof ik ook wel leuk :-)



Maarre enig idee hoeveel klosjes er nou zijn gemaakt??
Ik ben zelf intussen de tel kwijt geraakt.


Weetje.....
Met deze klosjes ben ik al ruim 2 jaar bezig. Niet zo heeeel erg veel klosjes zijn gemaakt.
Maar weetje.....
Dat geeft niet zo...
Want dit is een heerlijk werkje voor "tussendoor"
Het is dan ook een échte tussendoor project.
Af en toe, wanneer ik zin heb, worden er een stel blauwe rakkers gemaakt.
Soms zijn het er 10, maar soms zijn het er 3.

En soms zit ik al te fantaseren hoe ik deze quilt ga afwerken.
Witte stof voor de rand ligt al klaar....
En met die witte rand wil ik "iets" gaan doen
Maar daar ben ik nog niet over uit.
Tijd genoeg om daar over te mijmeren.....

Vandaag telde ik 88 klosjes!!

Er moeten dus nog heeeeeel veeeeeel blauwe rakkers gemaakt worden.

Lieve Groetjes
Tertia

10 opmerkingen:

  1. Ben nieuwsgierig hoeveel "blauwe rakkers"je wilt maken!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Anita, de plan is om 15 klosjes breed te gaan maken en 25 klosjes lang.
    Ik heb dus 375 blauwe rakkertjes nodig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, dat is nog eens een respectabel aantal! Het vergaat mij hetzelfde met de blauw-witte winding ways. Soms krijg ik de geest en vliegen er weer een aantal uit mijn handen, maar dan ligt het weer een hele tijd stil. Ach, het is een lekker klusje voor tussendoor. Het remt me wel om nog eens aan zo'n 'herhaal'quilt te beginnen, hoewel ik ze erg erg mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je baluwe rakkers zien er mooi uit. Je kunt ook zeggen dat er toch al 88 zijn. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tertia je hebt toch al een heel stapeltje en het is toch ook leuk om iets te hebben om ertussen door als niet te moeilijk klusje erbij te hebben.Denk er maar aan de aanhouder wint.Groetjes en een fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heeeerlijk joh, van die kleintjes voor tussendoor. Ik was er nooit zo van maar ben sinds kort helemaal ingepakt door het hexjes virus. Lekker op de bank of in een stoel met de tv of de radio aan. Heerlijk.. Je blauwe rakkertjes passen wel errug goed bij die koude knakkertjes. Worden zij samen een geheel?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach, als je het snel zegt 375 stuks is het niet zoveel.
    Zien er wel heel erg leuk uit.
    Zelf vind ik het heerlijk zo'n handwerkproject tussendoor waar geen tijd op zit. Zelf heb ik er ook eentje.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk tussendoor project, zo gaan de klosjes ook niet vervelen.
    Veel plezier met dit veilige virus en het mijmeren over wat je met de rand gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Dat wordt vast een gezellige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi stapel klosjes.
    En wat een leuke kouwe karels.De mijne staan ook nog steeds uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!