donderdag 10 januari 2013

Die jellyrolkaboutertjes toch..........


Dachten jullie nou werkelijk dat er kabouters aan mijn jellyrolquilt hebben gewerkt.......????
Ik weet niet hoor, maar kaboutertjes bestaan toch écht niet hoor, daarvoor moet je een sprookjesboek gaan lezen ;-)

Maar wat geen sprookje is, is dat de top van mijn jellyrol klaar is....Althans alle blokken zitten nu aan elkaar genaaid.



Het was een aangename klusje om "tussendoor" te doen, als afwisseling tijdens het doorpitten van mijn sampler.
Per keer maakte ik een 2-tal stroken aan elkaar. Zo was opeens, haast ongemerkt een hele top klaar.
Ik wil rondom nog een strook stof toevoegen om de quilt iets meer afmeting te geven. Maar ik weet nog niet precies welk stofje het gaat worden, waarschijnlijk wel uit dezelfde serie "Rouenneries" van French General. maar dan moet ik nog even op onderzoek uit waar ik stof van deze serie ergens online kan kopen.



Voor de achterkant van de quilt ga ik een "oude" dekbedovertrek gebruiken die ik nog heb liggen.

Nou nog een keer de jellyrolquilt gedrapeerd over de schutting.




Lieve Groetjes
Tertia

24 opmerkingen:

  1. Wat is je jelly-rol top mooi geworden, ja nu nog een mooi randje er omheen! Succes met het zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie top! Prrachtig! Misschien heeft gelrebloem nog stof uit die serie?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, dan heb je dus "zomaar- onge-
    merkt" wel even een fantastisch
    mooie quilttop gemaakt! Heb nog nooit
    iets geprobeerd te maken van jelly-
    rolls, maar als ik dit zie...
    Het is heel erg mooi geworden!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is werkelijk schitterend geworden. Je hebt echt eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, mooie top! Ik heb hier ook nog een jelly roll liggen. Moet ik toch eens wat mee gaan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt prachtig geworden! Wat een snelle methode heb jij gebruikt! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hj is erg mooi geworden. Veel plezier met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. extra stofjes is geen enkel probleem, in rouenneries deux zitten veel dezelfde en er is onlangs ook nog een french general favorites uitgekomen waarin ook rouenneries opgenomen is... kijk anders als je overzee wil maar bij de fat quarter shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk geworden, je jellyrollquilt. Ja, zo'n jellyroll werkt wel lekker snel.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is mooi geworden mooie kleuren ook. Dat patroon is heerlijk om mee te werken en het eindresultaat is altijd mooi.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is hij mooi geworden. Echt een plaatje. Toch eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een plaatje. Heel mooi. Toch eer van je werk. Mag je trots op zijn. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er leuk uit je Jellyroll quilt, als jij kabouters kent die dat kunnen maken, wil je die dan een keertje langs sturen in den Dolder?
    Ik vind het altijd leuk werken met een Jellyroll, altijd goede stofcombinatie ook...
    Groetjes
    Marina Fluit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuke jelly roll quilt!
    Zo anders dan mijn visgraat. Erg mooi. Een heel goed idee voor een volgende jelly roll quilt.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Ha, was het maar waar dat er kabouterjes bestonden, dan konden die mooi de huishouding doen en wij quilten hé?!
    Je quilt is prachtig Tertia!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is echt hartstikke mooi geworden!

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem zo mooi, welke serie was het?? Ik heb een vriendin van mij ook al gevraagd of ze een mooie serie voor mij in FQ's wil aanschaffen. Genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige top is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is super geworden Terray, ik denk dat je het niet gewild zou hebben dat de kaboutertjes zich daar mee gingen bemoeien :o)
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hij is prachtig!! vind de kleurtjes zo mooi..succes verder met afwerken ervan:)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!