zondag 20 januari 2013

Creatief het weekend door

Hoewel ik de afgelopen weken flink aan het doorquilten was aan mijn sampler, is het me niet gelukt om deze af te hebben voor dé quiltbee bij Atelier Hartendief.
Ach nouja....
Zaterdagochtend stond mijn tasje al klaar


Toch nam ik mijn sampler mee....en mijn jellyrolquilt top en de campingquilt top. Genoeg om te laten zien dacht ik zo!

Veilig aangekomen in Almen kregen we eerst een mini workshop. Een prachtig hart gingen we maken, onder het genot van koffie en iets lekkers.


Het was nogal een klusje, maar gelukkig was mijn hart helemaal af toen ik weer naar huis ging.


Schijnbaar was het mijn geluksdag, want met de BINGO won ik nog 3FAQ van Lynette Anderson stofjes....Geen idee wat ervan ga maken, maar er komt vast wel iets voorbij waarbij ik deze stofjes kan gebruiken.


Zelf kocht ik nog roze stofjes en een compleet pakketje om schattige sneeuwmannekes te maken.

En daarmee ben ik vandaag aan de slag gegaan. Het weer was er helemaal naar ;-)

Nou deze knakker en zijn vriendje heb ik dus maar gauw binnen gelaten.


Ik ben er helemaal blij mee en vind ze vreselijk schattig.
Ik kan dus wel zeggen "ik heb een creatief weekend" achter de rug. Heerlijk, ik kan daar zo van genieten. Weer helemaal opgeladen om aan een nieuwe (werk)week te beginnen.

Lieve Groetjes
Tertia

13 opmerkingen:

  1. Leuk ik zag het blogje van Marijke al langskomen. Ben ook al een keer bij haar geweest voor een workshop. Errug gezellig.
    sterkte de ze week

    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou, wat een gezellig weekend heb jij achter de rug! Helemaal klaar voor de week nu! En je sneeuwmannen zijn Schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je sneeuwmannen zijn echt heel schattig en ze passen nu goed bij de omstandigheden buiten.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat zijn ze schattig je witte mannen!! Zeker in deze tijd is dat erg leuk!
    Je hart is ook mooi geworden!
    Maar ik heb iets gemist over de camping quilt denk ik zal eens snel verder lezen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig weekend heb je gehad, ik vind je kouwe kerels erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig en leuke werkjes allemaal !
    Veel plezier met de gewonnen lapjes :o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stofjes heb je gekocht!! En je koele kerels vind ik super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stofjes zijn het. Wat een vrolijke sneeuwmannen zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt zeker een creatief weekend achter de rug, wat zitten je sneeuwmannen er geweldig bij ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hartje Tertia en die 2 sneeuwmannen zijn ook schatjes.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, je hebt zeker een super-weekend
    gehad. Geweldig leuk, die sneeuw-
    mannetjes en dat hart is ook al zo
    mooi! Daar krijg je een hoop energie
    van, dat is zeker.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, heerlijk hè zo'n weekendje. En ook nog met leuk resultaat naar huis! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gevelicieerd met je give away:) en leuk hart hebben jullie gemaakt groet carina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!