donderdag 13 december 2012

I love "Charmpacks"



Wat ben ik aangenaam verrast dat ik een give away heb gewonnen.....Ik ben niet zo van het winnen dus daarom helemaal superblij.
Bij Renske kon je een heuse charmpack winnen en laat ik nou helemaal gecharmeerd zijn van charmpacks.
Al die lieve kleine lapjes, 42 verschillende stofjes maar toch passen ze bij elkaar. Zo'n pakje wordt bekeken, geaaid en er wordt gemijmerd wat je er allemaal van zou kunnen gaan maken........

En gisteren viel er dus een envelop op de deurmat. Het leek al wel een beetje kerst, want er zat niet alleen een charmpack in die envelop, maar ook nog eens een heel lief hartje, een zeepje en chocolaatjes!!




Dank je wel voor deze mooie cadeautjes, Renske!

Lieve groetjes
Tertia

13 opmerkingen:

  1. Gaaf, erg leuk al die pakjes! Genieten maar! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan en veel plezier er mee. Jammer dat ik het kaartje vergeten erbij te doen. ;-)
    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!!Geniet ervan en niet teveel aaien anders zijn ze straks versleten... hahaha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofferd!!! Heel leuk hoor,nu maar denken waar je het voor gebruiken wilt.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwww.... gefeliciteerd met deze supermooie prijs!!! Zo'n pakketje stof ziet er wel héél verleidelijk uit hé? Ben benieuwd wat je ervan gaat maken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hé ik ben ook zo verwend door Renske.Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je mooie give away. Droom maar lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze mooie give away! Je bent uitermate verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, he? Aai ze en veel genietplezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor jouw reactie op mijn blog! Ik woon ook in een arbeiderswoning en ook in Ens!
    ( Zwijnsweg) Ik woon daar sinds 1991.
    In welke periode woonde jij in Ens??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met het winnen van je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd hoor !
    Veel verzin, idee en quilt plezier :o))

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd en wat een gaaf cadeau

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!