zondag 17 juni 2012

Weer een boek dr bij.....

Mijn luxe probleem is opgelost hoor, vrij snel al eigenlijk ;-)

Ik heb het boek "Mix & Match" uitgekozen en een dag later lag mijn bestelling al op de deurmat!





Ja....een leuk boek, vanalles staat erin. Kleedjes voor op tafel, kleine (schilderij) quiltjes, grote quilts. Inmiddels draait het in mijn hoofd op volle toeren aan inspiratie.

Dit zie ik al bij ons aan de voordeur hangen.....



Met natuurlijk wel een persoonlijk tintje eraan ;-)

Maar dit vind ik ook leuk....



En deze......



Maar eerlijk is eerlijk....wanneer ik dit boek in de winkel had doorgebladerd dan weet ik niet of ik 'm gekocht zou hebben. Ondanks dat er toch best leuke, grappige ideetjes in staan heeft dit boek niet de "wow" factor waarop ik gehoopt had. Maar teleurgesteld ben ik ook zekers niet hoor ;-) (anders klinkt het weer zo ondankbaar)

De boekenkast raakt al aardig gevuld met quiltboeken. En ander keertje zal ik jullie laten zien wat ik er zoal heb in staan.

Lieve Groetjes
Tertia

7 opmerkingen:

  1. Keuze genoeg, zo te zien. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staan toch wel leuke quilts in. Ik heb ook veel boeken staan, waarvan ik nu denk, waarom heb ik die eigenlijk gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet de bedoeling dat je het precies namaakt, juist het persoonlijke tintje maakt het mooi, dus veel plezier met de opgedane inspiratie! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar je andere quiltboeken.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het is altijd lastig om je een beeld te vormen van een boek of tijdschrift wat je niet van tevoren hebt ingekeken....
    Heb en had er ook zo een paar in de kast en heb er die ik echt helemaal niet leuk vindt weer verkocht en daar weer een nieuw boek van aangeschaft!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooi boek zo te zien, en alleen al voor inspiratie kan hij ook erg mooi zijn daarvan heb ik er ook een aantal in de kast staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie keuze gemaakt !!!!
    ik smeld voor de wybertjes van Jane Austen Prachtig !!!

    Rita M

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!